ســــــوالـــــــب كـــــات شــــــات 17
hjtv[,
hjtv[,
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

شات

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
طبعا يا رجاله الموضوع كبير فوق ما نتخيل لو كولنا نفكر شويه_________ يعنى ايه سالب خخخخخخخخخخخخ الموضوع كبير يا رجاله طيب تعالو الاول نشوف خخخخخخخخخخخخخخ هما ليه وصلو للطريق لده ايه الاسباب الى خلتهم يعملو كده خخخخخخخ طبعا احنا ما بنتهمش حد وما بنفضحش حد كل كلمه بنقولها لدينا الاسباتات والموستندات وعلى فكره معانا كمان ماميت كل سالب هانكتب اسمه وهانسمع امه بتقول عنه ايه ههههههههههه خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ _______________ طبعا كل يوم فى جديد يا رجاله يعنى اى حد هايحاول يتقلب سالب فى كاميرات فى الشات يعنى هاتروح فين يا عرص منك ليه هههههههههههههههههههههههههههه العبى يا زوبيده العبى __________ كل يوم فى جديد على فكره مواضعنا ما بتخلصش مدام السوالب موجوده اولهم طبعا السا لب موس ههههههههه
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» موضوعك الأول
موس السالب مع اخواته Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 07, 2013 5:32 pm من طرف باسم المتناك

» موس السالب مع اخواته
موس السالب مع اخواته Icon_minitimeالخميس مايو 20, 2010 6:42 pm من طرف Admin

» موس السالب
موس السالب مع اخواته Icon_minitimeالخميس مايو 20, 2010 5:14 pm من طرف Admin

» حكاية منال
موس السالب مع اخواته Icon_minitimeالخميس مايو 20, 2010 2:38 am من طرف Admin

» تخلف موس
موس السالب مع اخواته Icon_minitimeالخميس مايو 20, 2010 2:25 am من طرف Admin

» اخواته
موس السالب مع اخواته Icon_minitimeالخميس مايو 20, 2010 2:12 am من طرف Admin

» ليه بيغلط فى البنات مدام هوا سالب كده
موس السالب مع اخواته Icon_minitimeالخميس مايو 20, 2010 1:54 am من طرف Admin

» موس السالب
موس السالب مع اخواته Icon_minitimeالخميس مايو 20, 2010 1:30 am من طرف Admin

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 بحـث
منتدى
التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني

موس السالب مع اخواته

كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin

المساهمات : 17

موس السالب مع اخواته Empty
مُساهمةموضوع: موس السالب مع اخواته   موس السالب مع اخواته Icon_minitimeالخميس مايو 20, 2010 2:48 am

هوا كان الصديق امحترم كان قال حكاية منال دلوقتى انا هاقولكم حكاية السالب موس مع اخوته كلهم وعلى فكره انا سامعها منه شخصيا فى البدايه هوا ابتدى حياته سالب وهوا فى المدرسه زى ما عرفنا لما كبر شويه علاقاته كتريت وكده لدرجة ان اخوته كانو بيحملو همه لانه كان بيقطع عليهم وياخد منهم الزباين فا اتحايلو عليه انه يسافر وكده وعلى فكره مشاكله فى الفتره الاخيره كتريت اوى وخصوصا مع الهالم اخته يا شباب لان الهام دى اصغر منه وكانت وحشه شويه فا كان كل ما زبون يقطع تزكره رخيصه ومنال تضحك عليه وتقول هاندخله الهام يقوم موس السالب لابس القميص والسنتيال ويقف يعاكس فيه وياخد منها الزبون لحد ما وصلت لمرحله انها خدت سيم بس نهضوها المهم لما خرجت من المستشفى موس حس بغلطته وقال لنفسه لازم اسيبها تاخد فورصتها يمكن تطلع زى الشراميط الى مشهورين دول وفعلا شباب بطل موس ياخد الزباين من الهام اخته يعتبر كانت احلى علاقه اتعملت مع الهام لما خرجت من المستشفى وطبعا النسحه يا جماعه كان عليها حمل كبير لان الهام كان فى المستشفى وموس السالب كان زعلان عليها ومنال بتحب تتفرش بس يعنى الزباين كلها كانت على النحسه طبعا الهام كانت بتحقد عليها كتير اوى علشان هيا الى بتتظبط كتير وكده المهم بعدها اتعررفم على رجل اردنى كان زبون من زمان فى الشقه ولما عرف ان موس سالب اتحايل عليه وكده موس ما رديش بس لما عرف انه هايشتغل سالب هناك راح اشتغل
برب
https://yahoochat.rigala.net
Admin
Admin

المساهمات : 17

موس السالب مع اخواته Empty
مُساهمةموضوع: معقول واحد يعمل كده مع اخواته   موس السالب مع اخواته Icon_minitimeالخميس مايو 20, 2010 6:42 pm

انا زى ما اكون فى علم مش فى حيلم يا شباب مش جديده عليه انا جاره على فكره فى الشارع الى وراه علطول وسبب زعلى منه انى قولت لمنال عايز انيك قالت اقطع تزكره Laughing وما كانش معايه فلوس مع انى كونت هاجبهوملها بس هيا طلبت تتفرش الاول وانا ما كونتش عايز منال اخت السالب انا كونت عايزه هوا يرضعلى شويه بس اخته ما وفقتش عموما هما كل السوالب كده مالهومش امان خالص وجاى يعمل دكر على البنات خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ لازم يعمل دكر واحد ابن حارم مستنظرين منه ايه Razz
https://yahoochat.rigala.net

موس السالب مع اخواته
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» موس السالب
» اخواته
» موس السالب